Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Danonczan | użytkownik

imię i nazwiskoO.o adresKonoha Gakure zarejestrowany27.02.2008 @18:23:02 ostatnio na stronie14.01.2012 @22:01:03

Pamiętać bez żalu,
śnić bez wstydu
o miłości mądrzejszej od dawnych miłości,
lecz namiętniejszych wiedzą
że wszystko zdarzyło się z pewnością
że nawet wieczność trwa krótko:
zanim przestąpisz próg, zaczekaj
i zobacz jak księżyc ( mniej doskonale jasny niż słońce)
ukazuje swój kształt w doskonałej zmianie.
Krocz jak on, lecz pozwól, by to powróciło
do Ciebie i poznaj, co do Ciebie czuję.

Mary Rosenblum ` Kamienny Ogród`



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty2 komentarze90 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~mrocznykisiel    20.10.2011 @21:59:53
Widzę do przodu
~mrocznykisiel    28.10.2010 @23:45:42
Staram się
~mrocznykisiel    29.06.2009 @21:36:48
aha ok
~alisja6    29.06.2009 @20:39:13
kiedy będzie coś nowego:D?
_______
-Kto nie ma odwagi do marzeń, nie będzie miał siły do walki.

http://www.alisja6.blog.onet.pl blog z moimi pracami...
~mrocznykisiel    28.06.2009 @20:46:35
aha a dasz mi link ze swoimi pracami jestem ciekaw
~alisja6    28.06.2009 @14:08:33
Co mnie straszysz na profilu:D? Dzięki za komentarz
_______
-Kto nie ma odwagi do marzeń, nie będzie miał siły do walki.

http://www.alisja6.blog.onet.pl blog z moimi pracami...
~Kaldea    16.06.2009 @22:48:09
A witam
~paulcia92    16.06.2009 @14:56:57
ej można u ciebie kupić kolczyki? ;p
te z modeliny songebob
pozdrawiam
_______
jeśli chcesz się rewanżować to pod pracą, nie w profilu =)
~Kaldea    20.04.2009 @20:23:24
dzien dobry :D
~Iluminati    12.12.2008 @18:32:18
Dzięki. XD Pozdrawiam. ;-P
~elffka    11.12.2008 @18:35:34
dziękuję ^__^ ;*
~horseska    02.12.2008 @16:41:52
nie klnę
~Szakalaka    07.10.2008 @20:37:43
Rób to, co lubisz najbardziej.
Praktyka czyni mistrza. Jak wolisz rysować pastelami to rysuj. Nic na siłę. Pozdrawiam i 3mam kciuki.
~Dumper    07.10.2008 @20:37:26
trzymam kciuki
_______
koniec i bomba... i ch*j
~Dumper    07.10.2008 @20:33:37
"Wylajtuj" trochę ten cień to nie będziesz musiała zmieniać nazwy
_______
koniec i bomba... i ch*j
~Szakalaka    07.10.2008 @20:30:43
Heh, skąd ja to znam. Mój skaner też "zjada" połowę cieni na rysunku i wiele kresek po prostu nie widać.
Również pozdrawiam.
~marcelina505    07.10.2008 @20:24:54
również pozdrawiam
~marcelina505    07.10.2008 @20:20:57
nie
~leica    25.06.2008 @10:52:55
koło hotelu kubiców
_______
Jeżeli masz czas nie dziękuj, Wpadnij do mojej galerii.

Mój DA : http://leica.digart.pl



~leica    25.06.2008 @10:52:39
byczek w milówku ;] na łące ;D jakiejs tam
_______
Jeżeli masz czas nie dziękuj, Wpadnij do mojej galerii.

Mój DA : http://leica.digart.pl



~leica    09.05.2008 @22:33:42
takie zabawy z suzuką ;> bo potpatrzylem z samochodow to ja mowie bedę oryginalny i cos z motoru

pozdrowienia
_______
Jeżeli masz czas nie dziękuj, Wpadnij do mojej galerii.

Mój DA : http://leica.digart.pl



~leica    08.05.2008 @20:56:26
heh dzięki za odwiedzinki
Zapraszam na przyszłośc?
_______
Jeżeli masz czas nie dziękuj, Wpadnij do mojej galerii.

Mój DA : http://leica.digart.pl



~siboney    04.05.2008 @13:40:46
~mrocznykisiel    19.03.2008 @21:44:56
tak dla siebie mazać mazałem od dawna, ale poważniej podszedłem do tego w wakacje a Ty?
~ToySkullx    19.03.2008 @15:27:34
thx:d
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt